AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Wednesday, March 17, 2010

hati aku..

malam ni..tepat jam 12.oo tengah mlm..
aku ke cni dgn ati yg xbpe nk chat..
ase nk nangeh..
ase nk jerit..
ase nk mncarut..
sume ade..aku tataw npe..
tp tu yg ak sdg lalui..
bkn sbb spe2..
hah..xtahan r..
bengong..sbb bnda tu je pown..
aku da mcm nih..
tp pdih owt..
pna dgr kwn tikam kwn..
bgtula kesa nye..
ak knal ngn sorg mamat nih..
bole dikatakn akrab gk la..
satu skola wktu skola renda..
tp ak xsgke dye wat puki kt blakang aku..
huh..xpyh r cite..
ntah2 dye twu lmn blog nih,jd sgan lak an..
gampang r..npe la dye wt mcm tu..pntat gle r..
rase nk sepak ow ..
pns ati gle..saba je nih..
tp ati mne yg tahan ngn ksbrn..
nti meletus gk..
skunk aku bru memuntahkn sdikit baru..
lw nk ikut ati!!!!!!!!!mawu je MENCARUT sume ayt..
hah..letih laa..pnat nk layan bnda nih..
npe aku lhir kt dnia nih..
xlrt nk hadapi bnda nih..
tlg laa..ya Allah!!!!!!!!!!
huh..leleh air mata aku..
tp bole brpikir lg dgn rasional..
aku twu yg mne baik n mne buruk..
lw x,da lme pcah pala bdk uh..
di sebabkan jiwa x terkwl,terpkse blah dlu..

No comments:

Post a Comment