AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Friday, June 18, 2010

Suara Ku Berharap..



aku berharap agar aku tidak lg kesepian..
aku berharap agar aku bisa merubah semuanya..
aku berharap agar aku boleh undurkan masa lalu..
aku berharap agar insan yg aku sayang tdk mnges lg..
aku berharap agar hubungn itu akn kekal utuh..
aku berharap agar isi ati ku boleh di luahkan..
aku berharap agar diri aku di hargai..
aku berharap agar aku mampu untuk mencintai nye buat selama-lamanya..
aku berharap agar aku dapat menyayangi nye sepenuh ati ku..
aku berharap agar kebahagiaan yg dulu akn dtg kembali..
untuk itu aku terus berharap tanpa mgeluarkan kata2..
hanye itu yg mmpu ku ungkapkan..



tp aku hanya mampu berharap untuk semuanye..
aku tak mampu mnempuh nye seorg diri,,
aku adalah mnusia yg lemah..
lemah mghadapi dugaan dari Mu..



kadang kala kita di uji dgn ujian yg trasa berat,,
hingga kite trduduk menangis sendirian,,
peritnye ketahuilah sendiri..
dan renungkan lah kembali..
mgkin kerna air mata kite mnitis,,kerna
Dia mahu kita menjahit kembali sejadah iman yg kian koyak..
lantaran ada langkah-langkah yang tersasar..

No comments:

Post a Comment