AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Thursday, August 5, 2010

kembali..tenang ke?

hye..salam..setelah lame ak x update blog ni an,,
hurm ak kembali membetulkan keadaan dlm blog nih..adus..
skunk ak nk stori pasal kisah ak yg terbaru owt..kalo hampa nk twu la,,
rajen2 la bace..kalo xnk twu,,tape..ak xpkse pown..blog pown ntah pape..
haha~ak akui la..mmg xpndai pown bab bnda mcm nih..hurm..
susa nye idup cmni..idup tanpa arah tuju..ak xtaw nk jd pe da pasni..
smangat nk idup tu ad ag r..tapi,,hurmm..npe la ak bnyak mengeluh..
bkn x redha sbnrnye,,tp berat nk trima ssuatu uh..smpai la skunk ni an,.,.
hurmm..
hurmmm..











mengeluh*panjang giler nafas yg aku tarik..









kalo ak ckp yg aku masih cinta kn kaw,msty kaw ta cye kan??
kalo ak ckp yg aku masih syg kn kaw,msty kaw ta tawu kan??
yela,mcm mne nk twu kalo ak x bgtaw..
perlu ke ak bgtaw..perlu ke??ak takowt ak yg bertepuk sblah tgn..
kalo ak ckp aku nk tggu kaw,msty kaw xnk ak buat cmtu kan??
yela..jodoh bkn kite yg tentukan..
bia la..juz ak nk ko tawu,,
ak msih syg kn kaw..sbb kaw teman aku..
cinta?hurm,,bia la ati ak jew yg twu..
kalo ad cinta untuk kaw,,ad larh..
ak x bole nk tipu diri aku larh!!!!!!!!!!!!!argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku cinta kan kaw larh!!!!!!!!!!!!huh~
setiap kali ak tgk mke kaw,,ak akn rndu kn sesuatu..knape hah??
sengal btowl~hurmm..tlg ak..
ati ak da itam..susa btowl nk dpt hidayah dr Tuhan..
tu la,,bnyk buat dosa..bile la ak nk bertaubat..huh~
aku pown ta taw bile..

No comments:

Post a Comment