AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Friday, October 15, 2010

karier + dugaan aku..

hurm..knape msti tajuk nye bgitu?ad kesah di sbaliknye..firstly,aku akn citer tntg karier aku sbgai plaja dan pmain bola sepak skola akan bgtu tipis kt dunia seratas uh..huhu..mak aku x bagi aku main bola da pasnih..dye takut keselamatan aku tak terjamin..ni gara-gara peristiwa itam arituh..aku pnye tendon kaki koyak dan tisu kaki aku bengkak..so aku xdpt nk brjalan selama sebulan..seksa nya bila kita xdpt bergrak bebas ke suatu tmpat..hurm..mcm mana nie??kata pemain harapan skola..tp ni plak yg berlaku..hah~g mana ni dong?pala aku pusing memikirkan nya..tape..tu taon dpn pnye cite..bwt mse ni aku mlz nk pkir bnde2 remeh temeh cmni..insyaAllah aku bole selsaikn..hari demi hari berlalu..satu demi satu dugaan yg menimpa aku..tp ak tetap tbah..aku tahu itu ujian dari pada Nya..hati aku msih cekal untuk mnempuh sgala dugaan yg dtg..


Dlm kita mlangkah,terkadang kita di uji dgn ujian yg bgtu berat,
hingga kita terduduk menangis sendirian,peritnye rasa ketahuilah..
dan renungkanlah kembali dlm diri,kerna mgkin air mata kita menitis,
kerna Dia mahu kita menjahit kembali sejadah iman yg kian terkoyak..
lantaran ada yg tersasar dr keikhlasan..

Aku nk mintak maap kpd sume ckgu2 kt seratas sbb aku da GORENG kmu sume dgn cite palsu tntg hal aritu..aku buat bgtu ad sbb..bkn sje2 nk reka cite psl uh..kalo aku bgtw cite sbnar,nti plbgai cte dn fitnah yg akn di buat oleh ckgu2..aku diam sje dr brckp..ape gne kalo bertrus trg tp ckgu2 msih tak percye ckp aku..so aku bia kan sume nye reda..tatawu la bila nk elok..ak da tak sggup nk mengadap muka2 ckgu2 kt skola..depa da mule pndg serong kt aku..bia kan!!!!hak depa..sape la aku..mnusia yg bnyk wt ksalahan dan ksilpan..hurm..

kpd sume ahli ruma enggang yg di sygi,,aku mintak maap kalo jamuan rumah x bwt taon ni..ad sbb knape aku ckp cmtu(mungkin jwtn tu akn ditarik balik)..aku buzy dgn exam ag..pastu mslh ni merumitkan ag keadaan aku kt skola uh..nk je ak pindah skola,tp aku pikir mak bapak aku yg da bertungkus lumus skola kn ak kt ctu..hurm..parentz aku da la tatawu ag..aiyo..tape,nti kalo aku ad mse, akn ku cite kn sume nye..huhu..setakat ni sje coretan aku wt mse ni..maaf untuk segalanya..

No comments:

Post a Comment