AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Sunday, December 26, 2010

no more tears::

this what i call mylife-mystory..
because i've lot things to story but i keep deep in my heart..

*adus,sememangnya aku lemah dlm bhse org puteh ni..
lets starts mystory..

Permulaan baru dlm hidup aku(bkal brmula tahun baru)
Pengakhiran plg perit pernah ku lalui..
bgini lah khidupan aku..
tak sume indah belaka..
tak sume manis sperti yg di sangka..
bertemu dgn khidupan baru tnpa org yg sgt ak perlukan..
saat aku jatuh ada shja insan yg hadir mmbantu ku..
saat aku gmbira ada shja insan yg hdir brkongsi kgmbiraan..
saat aku mnangis ada shja insan yg hdir mnangis brsma..
kini tiada lg yg ku rasakn sprti itu..
meskipun ada insan yg tlah mnawarkn diri utk itu..
thanx a lot for ur caring..
tp ak da besar..nk msuk 17 pown..taon dpn f5..
ak jd senior,pastu ada tggungjwb yg hrus ku pikul..
smemangnya ak tak bersedia nk kmbali ke skola..
aku takut sgt..masalah ak ngn ckgu-ckgu kt sne..
org yg tatawu prasaan ini bole la kata juz rilex,cool..
tp hati ini yg merasakn nye..try to feel it..

inikah dugaan yg harus ku tempuh brsendirian slpas ini?
bole ke ak berseorgn?bole kowtt..tgk la cmne nti..
tp yg pasti takda lg airmata yg mgalir..
biar la hati aku sakit mcm mne pown..hnye Dia yg mgtahui..
wlaupun inspirasi semangat aku dah hilang,tp kne truskn..

Selalunya kita akan merasa rindu dengan orang
yang dulu selalunya berada di samping kita..
akan kini dia kian hilang dr khidupan kita:))

*jgn pernah biarkan sume ni berlaku..pliz3x(my HOPE)

No comments:

Post a Comment