AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Monday, December 26, 2011

Gembira atau sedih??

Menghitung hari,
tahun 2011 bakal berlalu pergi,
tahun 2012 bakal ku hadapi,
segala memori akan sentiasa ku ingati,
buat pedoman di dalam hati....


huh,ntah la..kena sedih ke??huh,ta patut sedih kot..
kena gembira ke??hurm..takkan nk buat fake smile je..
oke la..memang sedih tahun ni..sumpa sedih..
dari awal tahun 2011 aku tak ase epi lansung dgn idup ak..
mungkin sebab masalah dengan kawan kot..
heiy,aku akui kesilapan aku di masa lalu.
aku da tanak ingat da benda tu..cuma ase agk terkilan brlaku cmtu..
dahla..ak da fedup dgn benda nih..satu satu ta puas ati..
oke,chill balik..naikkn mud..thanx kwn2,4 support me..
i know u all the bez frenz i ever had..

oke,aku ase epi coz still have many frenz do care about me..
ak hargai sangat2..hampa la yg menceriakn aku sepanjang tahun ni..
bile ada dgn hampa,ak ase ramai,ada yg teman ak..
ak ta keseorangan..ak sentiasa snyum dow..hahahaha
kadang-kadang gelak smpai ta igt dunia uh..bez ape..

tahun ni beri mmberi banyak pengalaman idup yg ak pelajari..
tahun 2012 aku harap dapat memberi lebih sinar dalm hidup aku..
k dats all:)

No comments:

Post a Comment