AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Saturday, January 28, 2012

penampor juga!! haha=)

Oke,mud tanak sedeh2..haa,yg nga usya blog nih senyum2 cket..haih
bermula la stori aku nih..ni kisah btoi nih..malam khamis lepas
aku teringat peristiwa berdarah nih..huhu

Pada zaman jahiliah dulu kala,terdapat dua orang kawan yg begitu baik..
Nama sorang budak tu nama nya Jamil..manakala yg sorang lg namanya Muiz..
Eh,cm kenai je name sorang tu..hahaha..itu aku laa..
Oke2,jgn gelak..muka kne siyes nih..cita nya mcm nih..
Aku pun ta ingat sangat la..tp bole buat cite tu lg la..
Peristiwa ni berlaku dkat skolah,dlm kelas aku..itu yg pasti..

Aku pun pegi ke suatu sudut kelas aku nk asah pensil..haa,dlu aku
ta gune ag pensil mekanikal uh,gune pensil kayu je..huhu..
So bile tumpul kne la asah kan..tp waktu nak asah pensil uh
baru aku teringat yg pengasah aku lupa bawak..
Wktu nk on the way balik tmpat aku uh,Jamil pegi kt tong sampah
uh nk asah pensil dia..haa,ak pon patah balik,pnjam je laa kt dia..
Tapi dia gune pisau dow nk asah pnsil dia,seram sjuk je ak..
Yela,ak mne pena asah pensil gune pisau..nti trpotong tgn,haa=="

Itu pun prtama kali la aku gune pisau asah pnsil uh..tu pun
Jamil yang aja..TETIBA aku tersalah potong pensil uh..
Jamil bole gelak pula kat aku..aku pon tatawu ape yg bez,
aku rase bengang gle,trus bubuh pnampor kat dia..URGHH!!!!
Sumpa,itu konfem sakit gle bab! la..haha,kesian dow Jamil..
Ta pasai2 kne pnampor ngn aku..
Waktu uh zaman jahiliah dow,aku mne tawu pape..haa
Haa,pastu bile aku teringat balik kisah uh,ase sdih gle..
Menyesal habaq ang..yela,bile teringat balik an,aku teringat
muka Jamil..

Wktu Jamil kne penampor uh,dia diam je..mata dia berair,
sdih ak tgk..baju yg dia pakai kotor2,kasut dia
berlubang2..baju skola dia ta pna nk iron..
kdg2 kt klas wktu rehat dia ta kua pon..ble aku tnya,
dia ckp tade duit nk blanja..haa,ble teringat at dye,ak
diam lame..trmenung dow nseb dia cmne..tp ak bole
plak nk bg pnampor kt dye wktu uh..sial la jai!!!
BERIBU SESALAN..(kdit to Aniesha Najwa ya)

Hurm,ritu la aku jumpe dia,ak mnta maaf kt dia..
Dia dlu skola kt MRSM Gerik,dia dpt rsult bgus..
haa,susa2 dia pon dpt blaja kt MRSM..trbaik laa..
pastu,aku bertaubat ta pukui da ank org..haha
cuba bygkn kalo org pukui ank kita,ap yg kita rase..
Tu je la yg aku nk cite..huhuhu

No comments:

Post a Comment