AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Saturday, August 18, 2012

Hari Raya dan EPL :)

Hai,salam semua. Malam ni malam raya. So ada masa ni aku sempat update sikit je la k. Nanti lain masa aku update lain k.

Perginya Ramadan dengan penuh rasa keinsafan dlm diri. Isk,isk,isk :'( Sedih sebab bulan puasa dtg sekali dlm setahun ja. Pejam celik pejam celik esok dah nak raya. Hurm,cepat nya masa berlalu.

Okey,nk share. Raya aku tahun ni biasa-biasa je. Erm,tak macam tahun2 sebelum ni. Entahlah,nk raya sakan pun tak juga. Sebab dah besar,raya tu mcm sambut ala kadar mcm tu jela. Kalau dulu kecik-kecik boleh lah raya sana sini nk kutip duit raya bebanyak pastu melabur kt benda2 yg kita suka. Raya tahun ni kosong. Bagi aku KOSONG. Sebab takda org nak raya dgn aku. Mengada betul aku ni,sampai nk raya pun kena ada teman. -.-. Eh,biarlah kat aku. Haha. Tak,actually sebelum ni biasa kena teman,so takde teman kurang meriah la raya aku.

Pengajaran yg boleh dibuat,aku kena belajar berdikari seorang diri tanpa ditemani oleh sesiapa pun. Mungkin akan datang ada yg terbaik dlm hidup aku. Masa tu aku harap aku boleh terus tersenyum gila-gila mcm orang gila. Eh,tak2. Bukan mcm org gila. -.-. Hurm,okey. Serius balik.

Tengah-tengah dok raya ni datang pula musim bola. Waaaaa,memang aku sangat suka la kan. Sorry,saya kaki bola. Awk tak kesah kan kawan dgn kaki bola ni? Huhu :P Eh,bola malaysia tak best. Kita layan EPL la bro. Haa,bg peminat Manchester United,harap sabar eh. Walaupun team kita gempak,tapi kita tak boleh over confident. Hoho :)

K laa,selamat hari raya,maaf zahir dan batin.
Jikalau ada perbuatan aku yg tersakitkan hati,
Jikalau ada perlakuan yg tak menyenangkan hati,
Jikalau ada percakapan yg kurang senang di dalam hati.
Atau pape jela(malas nk tulih). haha :P
Aku minta maaf sangat2. Harap diampunkan ye. 0-0.




No comments:

Post a Comment