AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Saturday, November 24, 2012

Sedetik waktu :D


Cinta sentiasa ada dimana-mana :)


Hai, assalamulaikum readers. Sempat lagi aku nk tulih something dlm nih :D Hoyeahh!! :P
Huyoo, cuti sem aku dah nk habis wehh -.- sekejap gila aku rasa. Yela, mana taknya dpt cuti 2 minggu je, mmg sekejap la rasanya. Okey, now cerita aku pun bermula *tarik nafas dalam-dalam*
Cerita cuti aku tak seindah mcm org lain, tak semanis mcm pelajar lain tp aku boleh kongsi dkt sini. Haha, sebenarnya aku bercuti sambil berkhidmat untuk kolej tercinta. Eh apa ni? Ayat mcm keling -.- ahh mampus aahh. Korang paham kan? Hee :D Haa, aku terlibat dgn Karnival Kokurikulum Matrikulasi dkt Changlun Kedah. Bapak best doe dkt sana :D Aku pergi dkt 5 hari juga laa. Dlm karnival ni aku main bola je. Pastu kena sokong team2 lain. Tu jela keja aku dkt sana.


Pergh, yg awesomenya kan ehem nk bangga sikit, dlm karnival tu bola sepak dpt pingat :D hehehe, dpt gangsa je pun. Tapi kira nice juga la sbb dah 10 tahun bola sepak kolej kempunan nk bawak balik pingat. Haa, bkn senang weh. Lawan sume boleh tahan kuat juga. First game grouping kami menang dgn Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang, 1-0. Second game menang dgn Kolej Matrikulasi Melaka, 3-0 and the last game grouping kami kalah teruk gila dgn Kolej Matrikulasi Penang, 5-0. Tapi yg last game ni ada 4 org je yg betul2 1st eleven termasuklah aku. Yg lain sume simpanan. Dlm game last ni aku tension gila dow even aku tawu team kami dah layak tuk pegi suku akhir. Dah champ grouping dah pun. Satu team bole nmpak amarah sebenar aku bila dah ketinggalan punya teruk mcm tu. Sorry guys, too emosional. I’m so sorry.


Okey, dah layak suku akhir kami menang lg dgn Kolej Matrikulasi Selangor, 3-0. Then pi semi-final jumpa Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan. Game last ni kami tumpas 2-0. Takda rezeki, sikit lagi nk menjejakkan kaki ke final. Huhu, takpe la. Nk buat cm mana. Nk cerita, team bola ni yg paling terbaik pernah aku main. Sume ada kelebihan dan kekurangan. Tapi team work tu aku puji sgt2. Bukan senang nk create team yg ada team work bagus mcm ni. Dah la nk buat nya dlm masa tak smpai 4 bln. Aku puji coach, pandai memainkan watak penting dlm team ni. Aku happy sgt bila dgn team ni. Huhu, kekalkan hubungan ni sampai bila-bila :D Dlm carnival ni kontinjen Perak dpt tempat ke-8 keseluruhan. Huish, jatuh gila-gila tu dr tahun lpas dpt 2nd place kot keseluruhan. Tahun ni kurang satu emas je dr tahun lepas. Tahun ni pingat dpt 3 emas, 2 perak, 10 gangsa. Okey la tu, not bad. Banyak team sangkut dkt semi final. Takda rezeki, bole cuba lg tahun depan dkt Penang pulak :D


Merekalah keluarga dan kawan :)


Awk :) Haha, sorry dear. Haritu sye ada terseliuh kn waktu karnival tu. Haa, sye nk bgtau tp serba salah pulak mse tu. Tanak bg awk risau sebenarnya nti awk ta tidur mlm. Hehe. Sye pun rindu awk juga :) rindu sgt-sgt :/ bersaba je utk bertemu awk nti.
Sye akn jaga awk baik-baik. Aritu pun sye dah janji dgn pain takkan sakitkan perasaan awk :) sye pegang kata-kata sye utk awk. Mebi ada sesetengah org ckp laki susa nk tunjuk perasaan kasih dia dkt perempuan yg dia syg. Tapi percaya la laki akn sentiasa
bwk perasaan kasih dia tu kemana saja. Nmpak je laki tu ganas, tp dlm hati dia lembut :) Akan sye ukir nama awk dlm jantung hati sye buat selama-lamanya. *sorry guys jiwang sangat* tpi ape aku kesah, haha. blog aku kot :P hee. In shaa Allah, awk yg terakhir dlm hidup sye. Harini awk balik dr Vietnam, hoyeahhh!! Cepatla awk balik, sye rindu awk tahu. HUHU, pagi-pagi tak seindah tanpa mesej dr awk :/


Saye perlukan awak dlm hidup saye :)

No comments:

Post a Comment