AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Friday, December 7, 2012

Life Is Beautiful :)


Day by day, life is so beautiful :)

Hye, assalamualaikum semua. rindu gila nk tulis something dlm nih. Yes, petang Jumaat ni aku ada masa nk update dlm ni, hee :) Hurm, see the title right. Okey, lets go everybody. I will write my sotry here :')

Sebenarnya aku baru je masuk sem 2 ni. Dah 2 minggu kot :) Hoyeahh! :) Happy sgt sebab dpt jumpa roommate aku, haha dgn kawan2 yg lain. Tapi lg happy sebenarnya dapat jumpa Nadya :) I miss her very much:) )1st week aku sampai hari isnin tu dah ada lecture. YA Rabbi, aku tak sedia pape lg kot waktu tu. Dengan buku praktikal tggal kt rumah nya lg, hahaha, kelam kabut jugalah aku cari ahad mlm tu. Nasib roommate aku ada simpan. Okey, 1st day aku dkt sem 2 takda la org ckp mcm kena struggle gila2. So aku pn santai lg sbb mood pun still dlm holiday. Budak KAKOM berapa hari je pun cutinya -.- bagilah cuti bnyk sikit. Budak2 lain pun still tak puas nk enjoy kan, ni kan pulak budak KAKOM. Hmm, tape laa.

Haa,nk habaq mai yg sem 2 ni aku dpt lecturer sume best2 :) Waa, sumpah aku rasa bersyukur sgt sbb cara pengajaran lecturer aku yg baru ni lg best la kalo nk dibandingkan dgn sem lepas. Sume lecturer dlm lecture aku tuka. Bapak best, lecture Pizik aku dpt Sir Mi. Haha, walaupun dia nmpak lembut tp dia ajar best gila. Sumpa ni plg pbest aahh, aku tak penah bosan waktu dia ngajar :) Maths pulak aku dpt Miss Intan. Haha, mula2 dia masuk ngajar aku dah mcm tak suka sbb dia mcm cerewet dgn laki. Tu 1st impression aku bila dia 1st masuk. Yela, mula2 masuk dah garang. Haha, tp sangkaan aku salah beb, dia pun otak senget jugak dgn budak2 pizik. Mmg best, dia LAWAKKK k. Haa, cara pengajaran dia dlm kelas diselangseli dgn cerita hidup dia. Aku suka mcm tu sbb kita boleh hilang ngantuk bile dgr stori dr dia. Rupa-rupaanya dia peminat setia Harimau Malaya. Huhu, tak sgka beb, sbb aritu dia marah kitowang tak sokong Malaysia main -.- Mna ada tak sokong, kmi sokong je. Ape la miss. Huhu :) Kimia pulak aku dpt lecturer org cina. Yg ni aku kurang laa sbb dia tak lancar sgt bhasa melayu dia. Tp tape laa, belaja pun masuk je. Huhu, yg kurengnye Science Compt. Hah, ni tak best la. Bosan kot dia ajar. Puan Mariam nama dia. Slow laa, sbb dia tak masuk dgn kami. Huhu.

Hurm, 2nd day selasa mggu lalu aku pun dpt laa jumpa Nadya :) Awak, saya memang rindu awak gila-gila masa tu :D Haha, ptg tu kami pun jumpa dkt anjung. Dia bagi aku barang and aku pun bg dia barang. Haha, thanks very much awak :) Sya akan jaga elok-elok dan sntiasa pakai :) Lepas juga rindu aku waktu tu :) And aku bnyk spend time dgn dia waktu karnival pelajar minggu lpas. Haa, this is the favourite moment that I wont forget in mylife :) Even bnyk org dah tawu psl kami, just biar laa. Sampai satu masa sume akn tau juga, tak lambat atau cepat je kan. Hmmm, kakak dia pun dah tau psl kami, just harap sume okeyy. InsyaAllah, sye akn jaga awk elok-elok. Sye dah janji dgn Pain takkan sakit kn hati awk :) Bila 2 hidup dah sebati, tak semudah itu utk dileraikan :)


I will take care of you :)

Actually akritu aku cuak gle dgn result final sem aku yg akn kuar tak lama lg. Ada la satu petang tu aku mmg tak keruan gila. Then si dia dtg membantu aku dgr segala keluhan dihati. Thanks awk, sbb selalu ada disamping sye :)aku bukan la kuat mana. Aku perlukan seseorang yg bole rasa dan hayati apa yg aku rasa. Jodoh bkn ditgn kita. Ya betul tp tak slhkan kalau kita yg mencari jodoh kita. Bile kau rase dia adalah yg terbaik dlm hidup kau, berdoalah agar dia adalah jodoh dlm hidup kau buat selama-lamanya :) Buatlah hubungan tu menjadi yg halal dan bukannya yg haram. Allah tahu apa yg kita nak, dia paham, tp janganlah smpai salah cara kita menyampaikannya. :) Hope oneday, bila saya bangun pagi dr tidur, saya akan melihat wajah awak berada di sebelah saya, InsyaAllah amiin :)


Together we stand :)

Apa-apa pun sem 2 ni bakal menjadi penentu hala tuju aku lepas ni. Kalau sangkut yg ni, acane nk kawen dgn Nadya?? Haha, so kenalah stadi betul2 Muiz, jangan hampakan parents dan org yg tersayang. Make they proud with u :)


InsyaAllah satu hari nanti :)




No comments:

Post a Comment