AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Tuesday, January 25, 2011

aku cinta kamu kerana Dia..

kalau dia bukan jodohku,
Kau keluarkan lah dia dari hatiku..
kalau dia bukan yg terbaik,
Kau berikan lah petunjuk kpd ku..
kalau dia adalah jodohku,
Kau tetapkanlah dia dlm hatiku..
kalau dia adalah yg terbaik,
Kau sucikan niatku..



walaupun satu rumah,satu form,
tapi tak sama kelas,satu organisasi..
aku hanya mampu memandangmu dari jauh..
ingin ku lafazkan semuanya di hadapan kamu..
"aku cinta kamu kerana Allah"..
cinta aku kpd Allah lg hebat..
oleh itu,aku membiarkan semuanya ditentukan oleh Nya..
bermula dgn sebuah pertemuan..
telah berlaku sebuah perkenalan..
lalu anak mata tepat memandang dalam mata kamu,
terus masuk ke dlm taman hati aku..
taman hati yg selama ini sunyi tanpa peneman,
kini telah hadir seorang bidadari yg mulai menjaga taman hatiku..

No comments:

Post a Comment