AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Wednesday, January 19, 2011

perasaan aku

mula-mula nk mitak maaf kt sume
org kalo ak ada buat salah ngn korang..
taon 2011 bermula lah satu kisah sejarah
itam yang tak penah ak sangka akan berlaku..
hidup aku mula di rundum masalah dengan kawan-kawan..
aku mula-mula tak pasti jugak apa yg berlaku..
tp bila aku dengar cite sbnar,barulah aku tawu.
hurm..sedih doew,dlm tempoh 2 mggu kt skola,
ak suda di pulau kan..punca nya sbb
aku bg pendapat kt sorg awek yg membe aku ni suke.
pendapat tu bukan lah kasar mane,,
tp membe aku ni tachink bebeno sampai
dye salah sgka aku buruk2 kn nama die..
huish,jgn la tuduh aku mcm tu..ko igt ak ni jahat sgt ke nk buat cmtu..
tp tu la,bile ko da cite kt membe2 lain yg ak buruk2 kn nme ko
ak rase sdih gila..bkn nk ckp kt ak ke psl ni,,
ni tak,tawu2 da kne pulau wktu 1st day ak kt sekola..
hurm,kita ni manusia mmg kdg2 bnyk wat silap..
kdg2 kne bgtaw mne yg kita silap..jgn la trus menghukum..
kita ada mulut,kita bincang leklok..
itu punca pertama la sbb hubungan ak retak ngn korang..
2nd sbb aku da bgtw rhsia geng kita kt org lain..
psl tu ak mintak maaf r..ak x sangka dye bgtaw kt kakak sorg membe kita..
kalo la kkak dye bgtaw bapak dye,tak ke naya kita sume..
hurm,psl ni mmg salah ak r..ak x sgka dye bgtaw kt bdk luar..
ak igt dye bole r simpan rahsia uh tp ternyata meleset..
dsbbkn ni,ak kne pulau ngn korg kn..sori2,my fault..silap ak..hurmm..


hidup aku mula kesepian..tak seperti biase..
mula idup keseorgn..tp aku tabah mghadapi sume ni..
ak mmg bnyk kwn,kt lua pown ada..
kalo da ada org tak suke nk brkwn ngn ak,ak x kesa..
ak bkn baik sgt..tp bile pkir balik,da 4 taon ak brkwn ngn korng kt skola ni,
rase syg plak bile ttbe taon last jd retak gila2 mcm ni..
huh,pnat jgk bile kne berhadapan bnda mcm ni..
tp nak buat mcm mne..takdir ak..nk taknk kne tempoh jge..
bia pun ak keseorgn,tp ak kuat dlm batin ku untk mgharunginya..
ak ada ramai ag kwn lain dlm skola ni..hurm
setakat ni je kowt kisah ak kt skola..ni la tempat ak..
tempat ak nk meluahkan segalanya..ak da takda tempt nk mngadu:(
di cni shja tmpat aku..kak rubi,thanx skli ag..bnyk tlg ak..
erm..ada apa nk ckp ag tak,,takda da kot..ckup r tuh..
hurm,k la..assalamualiakum~

No comments:

Post a Comment