AKU :)


Click here for Myspace Layouts

Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

Friday, January 28, 2011

aku?

aku bersalah untuk semuanya...
akulah sahabat yg tak pandai menjaga hati kawannya...
akulah sahabat yg jahat kpd kawannya...
akulah sahabat yg selalu menyakiti hati kawannya...
aku juga lah perosak segala-galanya..
aku jugalah menjadi pemusnah di dalam ikatan ini..
aku jugalah punca masalah yg timbul..
akulah kawan yg tak mengenang budi..
aku juga kawan yg tak berhati perut..




itu AKU kan???hurm..



memang banyak khilaf aku di muka bumi ni..
sehinggakan aku merasakn yg aku tersangatlah bersalah..
adatlah manusia selalu lupa,alpa,leka dlm semua hal..
kadang2 manusia perlukan teguran dan nasihat..
bukan cemuhan,hukuman atau apa-apa sahaja yg tak berkenan..
hanya kemaafan yg ku pohon..
wahai sahabat,satu ku pinta,hnya kemaafan dari kau..
aku hanya mampu mendiamkan diri tanpa
mampu melebarkan senyuman yg selalu terukir di wajah ini..
kalau kau merasakn aku bukanlah shbt yg baik,
jgn lah nk main-main lagi dgn aku..
disbbkan aku,semua hal tak menjadi..hampeh,,sial,,fuck!!!



andai kata aku jahat skalipown,
tak bermakna aku pngtingkan diri sendiri..
andai kata aku teruk skalipown,
tak bermakna aku tiada perasaan..
andai kata aku jatuh sekalipown,
tak bermakna aku tak merasai kesakitan..
andai kata itu adalah aku,
tak bermakna tiada insan lain yg sama seperti aku..
terima kasih sahabat,bnyk buat aku tersenyum..
minta maaf di atas segalanya..
aku manusia yg tak sempurna..
aku hanya insan yg lemah serta bynk kekhilafan..

No comments:

Post a Comment